Werkwijze

Wij werken volgens een succesvol stappenplan

SnoWi Storingsdienst is een erkend storingsdienstbedrijf dat 24 uur, zeven dagen per week voor u klaar staat om elektrotechnische storingen op te lossen. Onze werkwijze bestaat uit drie onderdelen: vakmanschap, transparantie en klantgerichtheid. Het is onze taak om de stroomstoring of kortsluiting te verhelpen en de installatie óf vervanging van een groepenkast uit handen te nemen. Daarnaast is SnoWi Storingsdienst NEN 1010 en NEN 3140 gecertificeerd, waardoor wij uitgebreide inspecties mogen uitvoeren voor diverse particuliere klanten en bedrijven. Wilt u meer informatie? Dan verwijzen wij u graag door naar onze inspectiepagina

Vragen of hulp nodig?

Neem contact met ons op

Wij sturen bij spoed direct een erkend elektricien bij je langs.

Engineer making program analyses

Stap 1

De SnoWi meldkamer

Bij SnoWi begrijpen we dat een stroomstoring hinderlijk kan zijn. Daarom heeft SnoWi Storingsdienst op ieder moment van de dag een erkend elektricien voor u klaar staan. Bij spoedgevallen kunt u gebruik maken van onze 24-uurs service. Onze meldkamer zorgt ervoor dat er binnen één uur een professional bij u langskomt. U kunt telefonisch contact opnemen via het storingsdienstnummer 0800 9004. Wij vragen u vriendelijk het probleem zo goed mogelijk te omschrijven en daar waar nodig een aantal controles uit te voeren, zodat onze elektricien zo efficiënt mogelijk te werk kan gaan.

Electrical technician working switchboard with fuses

Stap 2

Het SnoWi Storingsdienstformulier

U kunt ook uw vraag stellen door het online storingsdienstformulier in te vullen. Klik op het formulier en vul de blauw gemarkeerde velden in. Onze helpdeskmedewerker neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.

electrical technician working switchboard with fuses installation connection electrical equipment close-up

Stap 3

24-uurs SnoWi Spoed Service

Wanneer u beroep doet op onze 24-uurs service, zorgt onze meldkamer ervoor dat er binnen anderhalf uur een van onze storingsdienstmonteurs bij u voor de deur staat om het probleem te verhelpen. Indien het niet mogelijk is om binnen dit tijdsbestek ter plaatse te zijn, zal onze elektricien direct contact met u opnemen.

Electrician works switchboard with electrical connecting cable

Stap 4

Eerste kennismaking met onze storingsdienstmonteur

Als onze storingsdienstmonteur ter plaatse is wordt de melding nogmaals met u doorgenomen. Wij gaan ervan uit dat de storing binnen een uur volledig kan worden verholpen. Wanneer dit niet het geval is zorgt onze monteur voor een tijdelijke oplossing. Er wordt een vervolgafspraak met u ingepland om het probleem te verhelpen. Indien het aanpassingen aan de installatie betreft conform de installatienormen, kunt u een prijsopgaaf opvragen bij onze monteur of de SnoWi helpdesk.

De SnoWi Storingsdienstmodule

Als u gebruik wilt maken van onze 24-uurs service werken wij vanuit een scherp all-in tarief, inclusief voorrijkosten. Bij deze Storingsdienstmodule betaalt u slechts één bedrag, ongeacht de arbeidsuren die de monteur nodig heeft om de storing te verhelpen. Deze module is exclusief benodigde materialen. De kosten die hieraan verbonden zijn kunt u opvragen bij onze monteur of neem contact op met de SnoWi Helpdesk.

Wat u moet weten over de eerste afspraak

Bij een eerste afspraak worden er geen installaties aangepast of graaf- en breekwerkzaamheden uitgevoerd. Indien de elektrische installatie vernieuwd moet worden wegens brand- of waterschade zorgt onze monteur ervoor dat u dezelfde dag geholpen wordt. Deze werkzaamheden vallen buiten de storingsdienstmodule, vandaar dat de arbeidsuren en voorrijkosten in rekening worden gebracht. Met uw goedkeuring wordt er een tweede afspraak ingepland om de overige werkzaamheden uit te voeren.

Betalingsmogelijkheden

Bij voorkeur PIN, maar contant behoort ook tot de mogelijkheden. Onze monteurs hebben een mobiel pinapparaat bij de hand zodat betalen een fluitje van een cent is. Heeft u geen pinpas of contant geld op zak? Dan vragen wij u vriendelijk een machtigingsformulier in te vullen. Wanneer u voor deze optie kiest is een legitimatiebewijs vereist. Hierbij wordt uw BSN-nummer NIET genoteerd ten behoeve van uw privacy. De administratiekosten van deze machtiging bedraagt €18,00. Indien u van het machtigingsformulier gebruik maakt dient u het openstaande bedrag binnen 14 dagen op onze bankrekening te storten. Wanneer de vervaldatum bereikt is zullen wij ons beroepen op de wettelijke incassoregeling. SnoWi hanteert een boete van 15% over het openstaande bedrag met een wettelijk minimum van €40,00 (excl. btw).

Bent u tevreden? Dan zijn wij dat ook!

Bent u tevreden over onze 24/7 service? Of vindt u dat wij een pluim verdienen voor onze klantvriendelijke aanpak? Dan zouden wij een referentie of beoordeling op Google of de SnoWi Storingsdienst Facebookpagina erg waarderen. Vermeld hierbij uw klantnummer zodat we weten welke recensie bij u hoort. Door een recensie te schrijven maakt u kans op mooie prijzen, zoals cadeaubonnenlaptops, dinercheques, weekendjes weg etc. Houd de SnoWi Storingsdienst pagina goed in de gaten!

Garantie

SnoWi geeft op alle werkzaamheden die uitgevoerd zijn door onze storingsdienstmonteurs een garantie van drie maanden. Om gebruik te maken van deze garantie moet uw installatie voldoen aan de installatienormen van NEN 1010 en NEN 3140. Voor meer informatie kunt u terecht bij onze monteur of neem contact op met onze helpdesk: wij staan u graag te woord!

Ons werkgebied

Wij zijn actief door een groot deel van Nederland

Wij hebben een team ervaren, erkende elektriciens klaar staan om de betreffende storing snel en adequaat voor u te verhelpen. Dankzij onze 24-uurs service hebben wij te allen tijde een vakkundig elektricien beschikbaar, dus ook wanneer u ’s nachts of in het weekend elektra problemen ondervindt. De intern opgeleide elektriciens van SnoWi Storingsdienst zijn NEN 1010 en NEN 3140 gecertificeerd, waardoor u er zeker van kunt zijn dat u een vakman in huis heeft staan. 

NL Kaart 2

Bekijk onze

Veelgestelde vragen

Hiero vindt u een overzicht van veel voorkomende storingsmeldingen die dagelijks bij ons binnekomen