De SnoWi Storingsdienstmodule
Als u gebruik wilt maken van onze 24-uurs service bij calamiteiten, werken wij met een all-in tarief, inclusief voorrijkosten. Dit all-in tarief noemen wij de Storingsdienstmodule en wordt jaarlijks aangepast door onze backofficemedewerkers. De reden waarom wij met een all-in tarief werken bij calamiteiten is dat wij het belangrijk vinden dat onze klanten vooraf weten waar ze aan toe zijn en niet achteraf geconfronteerd worden met onverwachte kosten. Dit werkt prettig voor u als klant en ook voor onze buitendienstmedewerkers die u komen helpen bij een calamiteit. U betaalt slechts één bedrag per afspraak, ongeacht hoelang de monteur nodig heeft om de storing te verhelpen of te lokaliseren. Let op! Deze Storingsdienstmodule is exclusief de benodigde materialen die gebruikt moeten worden indien nodig. De kosten hiervoor kunt u opvragen bij onze monteur of neem contact op met de SnoWi Helpdesk.
Wat u moet weten over de eerste afspraak?
Bij een eerste afspraak bij een calamiteit worden er nooit bestaande installaties aangepast of graaf- en breekwerkzaamheden uitgevoerd. Indien de installatie vernieuwd moet worden wegens brand- of waterschade, beschouwen wij deze werkzaamheden als een grote ingreep, waardoor onze monteur eerst een offerte voor de werkzaamheden moet maken. Indien u wenst dat de werkzaamheden op dezelfde dag worden uitgevoerd, zorgt onze monteur ervoor dat u dezelfde dag geholpen wordt. Deze werkzaamheden vallen dan ook buiten de Storingsdienstmodule.
Betalingsmogelijkheden
Wij maken gebruik van de nieuwste technieken die op de markt zijn voor wat betreft betalingsmogelijkheden. Na het uitvoeren van de werkzaamheden zal de monteur de opdracht in zijn systeem afmelden, waardoor u direct binnen enkele minuten een factuur via e-mail ontvangt. Deze factuur kunt u direct online betalen via iDEAL of met een QR-code. Nadat u de factuur online heeft betaald, kan onze monteur in het systeem zien dat de betaling is voltooid. Dit is een makkelijke en efficiënte manier van betalen.
Indien u ook contant wilt betalen, kunt u dit aan onze monteur aangeven. U krijgt dan een kwitantie dat u contant hebt betaald. Kunt u niet direct betalen? Dan vragen wij u vriendelijk om een machtigingsformulier in te vullen. Wanneer u voor deze optie kiest, is een legitimatiebewijs vereist zodat wij uw persoonsgegevens kunnen controleren. Hierbij wordt uw BSN-nummer NIET genoteerd ten behoeve van uw privacy.
Indien u niet direct bij de monteur kunt betalen, zijn we genoodzaakt om administratiekosten van €18,00 bovenop de storingsdienstmodule in rekening te brengen. U ontvangt via de mail een factuur die u binnen 14 dagen moet overmaken naar onze bankrekening. Wanneer de vervaldatum bereikt is, zullen wij ons beroepen op de wettelijke incassoregeling. SnoWi hanteert een boete van 15% over het openstaande bedrag met een wettelijk minimum van €40,00 (excl. btw).
Prijzen
Alle prijzen die genoemd worden zijn inclusief 21% BTW.
- Storingsdienstmodule: €199,- (bij calamiteit, eerste afspraak)
- Voorrijkosten: €44,-
- Arbeidsuren: €67,-
- Spoedservice toeslag: €88,-
- Kookplaat aansluiten: €99,-
- NEN1010 Woninginspectie: €255,-
- NEN3140 Bedrijfsvoeringinspectie: €688,-
Bent u tevreden?
Bent u tevreden over onze 24/7 service? Of vindt u dat wij een pluim verdienen voor onze klantvriendelijke aanpak? Wij zouden het zeer op prijs stellen als u online een goede referentie of review voor ons achterlaat.
Garantie
SnoWi geeft op alle werkzaamheden die uitgevoerd zijn door onze storingsdienstmonteurs een garantie van drie maanden. Voor nieuwe installaties hanteren wij een standaard garantieperiode van vijf jaar. Bij een offerte kan dit namelijk afwijken en u dient de garantieperiode te hanteren die in de offerte is overeengekomen. Let op: om gebruik te maken van deze garantie moet uw installatie voldoen aan de installatienormen van NEN 1010 en NEN 3140. Voor meer informatie kunt u terecht bij onze monteur of neem contact op met onze helpdesk: wij staan u graag te woord!