Veel voorkomende storingsmeldingen
Als gerenommeerde storingsdienst krijgt ons team uiteraard te maken met veel verschillende storingen. Dit kan variëren van een doorgebrande zekering tot een niet-werkende inductiekookplaat. Gelukkig hebben onze NEN-gecertificeerde elektriciens bij 99% van de storingsmeldingen een oplossing om het probleem te verhelpen.
Hoewel de term “storing” wellicht wat eenvoudig in de oren klinkt, is het van belang dat u te allen tijde een erkend elektricien inschakelt om de storing op te sporen en de groepenkast veilig te certificeren.
Hieronder vindt u een overzicht van veel voorkomende storingsmeldingen waar SnoWi dagelijks mee te maken heeft:
-
Eén van de zekeringen is doorgeslagen
-
De groepenkast of een verdelergroep wordt (te) zwaar belast
-
Stroomstoring bij een piekstroom
-
Stroomstoring in de keuken
-
Geluid(en) in de groepenkast die niet te plaatsten zijn
-
Harde klap in de meterkast
-
De hoofdschakelaar is doorgebrand
-
Rook en/of brandlucht in de meterkast
-
De aardlekschakelaar werkt niet meer
-
Geen spanning na het vervangen van een zekering
-
Verlichtingsgroep is uitgevallen
-
Een defecte zekering
-
De intercom werkt niet
-
Kortsluiting na het plaatsen van een nieuwe keuken
-
Kortsluiting tijdens een verbouwing of renovatie
-
Kortsluiting omtrent de tuin
-
Water in de meterkast
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met 085-0160003
U kunt u vraag ook doorsturen naar: info@snowi-group.nl