Onze werkwijze
SnoWi Storingsdienst is een erkend storingsdienstbedrijf dat 24 uur, zeven dagen per week voor u klaar staat om elektrotechnische storingen op te lossen. Onze werkwijze bestaat uit drie onderdelen: vakmanschap, transparantie en klantgerichtheid. Het is onze taak om de stroomstoring of kortsluiting te verhelpen en de installatie óf vervanging van een groepenkast uit handen te nemen. Daarnaast is SnoWi Storingsdienst NEN 1010 en NEN 3140 gecertificeerd, waardoor wij uitgebreide inspecties mogen uitvoeren voor diverse particuliere klanten en bedrijven. Wilt u meer informatie? Dan verwijzen wij u graag door naar onze inspectiepagina.
De SnoWi meldkamer
Bij SnoWi begrijpen we dat een stroomstoring hinderlijk kan zijn. Daarom heeft SnoWi Storingsdienst op ieder moment van de dag een erkend elektricien voor u klaar staan. Bij spoedgevallen kunt u gebruik maken van onze 24-uurs service. Onze meldkamer zorgt ervoor dat er binnen één uur een professional bij u langskomt. U kunt telefonisch contact opnemen via het storingsdienstnummer 0800 9004. Wij vragen u vriendelijk het probleem zo goed mogelijk te omschrijven en daar waar nodig een aantal controles uit te voeren, zodat onze elektricien zo efficiënt mogelijk te werk kan gaan.
Het SnoWi Storingsdienstformulier
U kunt ook uw vraag stellen door het online storingsdienstformulier in te vullen. Klik op het formulier en vul de blauw gemarkeerde velden in. Onze helpdeskmedewerker neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.
24-uurs SnoWi Spoed Service
Wanneer u beroep doet op onze 24-uurs service, zorgt onze meldkamer ervoor dat er binnen anderhalf uur een van onze storingsdienstmonteurs bij u voor de deur staat om het probleem te verhelpen. Indien het niet mogelijk is om binnen dit tijdsbestek ter plaatse te zijn, zal onze elektricien direct contact met u opnemen.
Eerste kennismaking met onze storingsdienstmonteur
Als onze storingsdienstmonteur ter plaatse is wordt de melding nogmaals met u doorgenomen. Wij gaan ervan uit dat de storing binnen een uur volledig kan worden verholpen. Wanneer dit niet het geval is zorgt onze monteur voor een tijdelijke oplossing. Er wordt een vervolgafspraak met u ingepland om het probleem te verhelpen. Indien het aanpassingen aan de installatie betreft conform de installatienormen, kunt u een prijsopgaaf opvragen bij onze monteur of de SnoWi helpdesk.
De SnoWi Storingsdienstmodule
Als u gebruik wilt maken van onze 24-uurs service werken wij vanuit een scherp all-in tarief, inclusief voorrijkosten. Bij deze Storingsdienstmodule betaalt u slechts één bedrag, ongeacht de arbeidsuren die de monteur nodig heeft om de storing te verhelpen. Deze module is exclusief benodigde materialen. De kosten die hieraan verbonden zijn kunt u opvragen bij onze monteur of neem contact op met de SnoWi Helpdesk.
Wat u moet weten over de eerste afspraak
Bij een eerste afspraak worden er geen installaties aangepast of graaf- en breekwerkzaamheden uitgevoerd. Indien de elektrische installatie vernieuwd moet worden wegens brand- of waterschade zorgt onze monteur ervoor dat u dezelfde dag geholpen wordt. Deze werkzaamheden vallen buiten de storingsdienstmodule, vandaar dat de arbeidsuren en voorrijkosten in rekening worden gebracht. Met uw goedkeuring wordt er een tweede afspraak ingepland om de overige werkzaamheden uit te voeren.
Betalingsmogelijkheden
Bij voorkeur PIN, maar contant behoort ook tot de mogelijkheden. Onze monteurs hebben een mobiel pinapparaat bij de hand zodat betalen een fluitje van een cent is. Heeft u geen pinpas of contant geld op zak? Dan vragen wij u vriendelijk een machtigingsformulier in te vullen. Wanneer u voor deze optie kiest is een legitimatiebewijs vereist. Hierbij wordt uw BSN-nummer NIET genoteerd ten behoeve van uw privacy. De administratiekosten van deze machtiging bedraagt €18,00. Indien u van het machtigingsformulier gebruik maakt dient u het openstaande bedrag binnen 14 dagen op onze bankrekening te storten. Wanneer de vervaldatum bereikt is zullen wij ons beroepen op de wettelijke incassoregeling. SnoWi hanteert een boete van 15% over het openstaande bedrag met een wettelijk minimum van €40,00 (excl. btw).
Bent u tevreden? Dan zijn wij dat ook!
Bent u tevreden over onze 24/7 service? Of vindt u dat wij een pluim verdienen voor onze klantvriendelijke aanpak? Dan zouden wij een referentie of beoordeling op Google of de SnoWi Storingsdienst Facebookpagina erg waarderen. Vermeld hierbij uw klantnummer zodat we weten welke recensie bij u hoort. Door een recensie te schrijven maakt u kans op mooie prijzen, zoals cadeaubonnen, laptops, dinercheques, weekendjes weg etc. Houd de SnoWi Storingsdienst pagina goed in de gaten!
Garantie
SnoWi geeft op alle werkzaamheden die uitgevoerd zijn door onze storingsdienstmonteurs een garantie van drie maanden. Om gebruik te maken van deze garantie moet uw installatie voldoen aan de installatienormen van NEN 1010 en NEN 3140. Voor meer informatie kunt u terecht bij onze monteur of neem contact op met onze helpdesk: wij staan u graag te woord!
Meld ons uw klacht of ongenoegen
Heeft u een klacht? Dat is vervelend om te horen. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u uw klacht kenbaar te maken door middel van een klachtenbrief. Wij verzoeken u uw klant- en opdrachtnummer te vermelden zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen en samen met u tot een passende oplossing te komen.
U kunt uw klachtenbrief sturen naar:
Postbus 253
5500 AG Veldhoven
Te sturen naar SnoWi Group ter attentie van onze Helpdesk.